გაყიდვის სტანდარტული წესები და პირობები

(ვერსია 1.0 | ბოლო განახლება: 2025 წლის მაისი)

ამ დოკუმენტში მოცემულია Keki.ge-ის (“კომპანია”, “ჩვენ”) და მომხმარებლის (“მომხმარებელი”, “თქვენ”) შორის დადებული ელექტრონული სავაჭრო ურთიერთობის სამართლებრივი ჩარჩო.

შეკვეთის განთავსება ნიშნავს მომხმარებლის სრულ თანხმობას ქვემოთ ჩამოთვლილ პირობებზე.

1. ხელშეკრულების წარმოშობა

შეკვეთის დადასტურება წარმოადგენს სავალდებულო ხელშეკრულებას მხარეებს შორის. კომპანია იტოვებს უფლებას უარი თქვას შეკვეთაზე, მომხმარებლის გადახდის ან მიწოდების ისტორიის საფუძველზე.

2. ფასები და გადახდის პირობები

  • ყველა ფასი მითითებულია ლარში (GEL) და მოიცავს შესაბამისი კანონმდებლობით დადგენილ გადასახადებს, გარდა იმ შემთხვევისა, როცა აღნიშნულია სხვა.
  • გადახდა ხდება წინასწარ, ელექტრონულად, ონლაინ გადახდის სისტემების მეშვეობით.
  • ნებისმიერი ტექნიკური შეცდომა ფასების ან პროდუქტის აღწერაში არ აჩენს კომპანიის ვალდებულებას არასწორად მითითებული პირობების შესრულებაზე.

3. მიწოდება

  • მიწოდება ხორციელდება შეკვეთის დადასტურებიდან 1-3 სამუშაო დღის განმავლობაში, თუმცა კონკრეტული ვადები შეიძლება იცვლებოდეს რეგიონიდან და კურიერული მომსახურებიდან გამომდინარე.
  • დაგვიანება არ წარმოადგენს ხელშეკრულების დარღვევას, თუ იგი გამოწვეულია ფორს-მაჟორული გარემოებებით ან მესამე მხარის პასუხისმგებლობით.

4. დაბრუნება და უკან დაბრუნების პოლიტიკა

  • მომხმარებელს უფლება აქვს მოთხოვოს პროდუქტის დაბრუნება მიწოდებიდან 7 კალენდარული დღის განმავლობაში, თუ პროდუქტი არ არის გამოყენებული, დაზიანებული ან არ გაუხსნია საწყისი შეფუთვა.
  • დეფექტის ან არასწორი მიწოდების შემთხვევაში, მომხმარებელმა უნდა მიმართოს კომპანიას არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღის განმავლობაში პროდუქტის მიღებიდან.
  • დაბრუნებული პროდუქტი ექვემდებარება შემოწმებას. უკან დაბრუნება არ განიხილება, თუ გამოვლინდა პროდუქტის გამოყენება, დაზიანება ან შეფუთვის არქონა.
  • თანხის დაბრუნება ხორციელდება მხოლოდ პროდუქტის დაბრუნების შემდეგ, გადახდის იმავე მეთოდით, არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღის ვადაში.

5. საგარანტიო პირობები

  • კომპანია არ იძლევა დამატებით გარანტიებს გარდა მწარმოებლის მიერ მიწოდებული სტანდარტული გარანტიისა.
  • გარანტია არ ვრცელდება ფიზიკურ დაზიანებაზე, არასწორად გამოყენებასა ან გაუფრთხილებლობაზე.

6. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

  • კომპანია არ აგებს პასუხს არაპირდაპირ, შემთხვევით, ან თანმდევ ზარალზე, რომელიც გამოწვეულია პროდუქტის გამოყენებით ან შეუსაბამობით.
  • კომპანიის მაქსიმალური პასუხისმგებლობა ნებისმიერ შემთხვევაში შეზღუდულია პროდუქტის შეძენის ფასით.

7. მონაცემთა დაცვა და კონფიდენციალობა

  • მომხმარებლის პირადი მონაცემები დამუშავდება მხოლოდ შეკვეთის შესრულებისა და მომხმარებელთან კომუნიკაციის მიზნით, GDPR-ისა და საქართველოს მონაცემთა დაცვის კანონმდებლობის შესაბამისად.
  • ჩვენ არ ვუზიარებთ თქვენს მონაცემებს მესამე პირებს მარკეტინგული მიზნებით თქვენი თანხმობის გარეშე.

8. საავტორო უფლებები და ინტელექტუალური საკუთრება

  • ყველა გრაფიკა, ტექსტი და საიტის შინაარსი წარმოადგენს Keki.ge-ის საკუთრებას და დაცულია კანონით. მათი გამოყენება დაშვებულია მხოლოდ კომპანიის წერილობითი ნებართვით.

9. დავების გადაწყვეტა და სამართლებრივი ჩარჩო

  • ყველა კონტრაქტი და დავა რეგულირდება საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობით.
  • მხარეები თანხმდებიან, რომ ყველა დავა განიხილება კომპანიის იურიდიული მისამართის შესაბამის სასამართლოში.

10. კავშირი და პრეტენზიების წარდგენა

ყველა პრეტენზია, დაბრუნების მოთხოვნა ან კითხვები უნდა მიმართოთ შემდეგ არხებზე:

📧 ელ.ფოსტა: [email protected]
📱 WhatsApp: [თქვენი WhatsApp ბმული]
📘 Facebook გვერდი: https://www.facebook.com/profile.php?id=61574644347847